chanelmaryy.blogg.se

Mariam Asghari, 1998 2 November.

Stalkade Jeremie och Malcolm igår med Amanda

Kategori: Allmänt

Som sagt så hade jag halvstudiedag igår, så jag och Amanda åkte till X-Factor deltagarnas hotell och tänkte stalka de. Så när vi var äntligen framme där så ba undrade vi vad vi skulle göra då, så vi kollade runt lite sen ba stod vi och kollade deras instagrams och exakt då så gick Jeremie förbi oss och vi typ ba asfusfkjfkfsd. Iaf, han gick ut för att ta ut pengar sen så stod han och pratade telefon och sedan gick han in i hotellet igen.
Jag och Amanda stod typ utanför och ba "vad nu?" ahah, sen ba går Malcolm förbi.
Sen satte vi oss i Burger King framför deras hotell, sen kom Jeremie ut igen för att han skulle träffa sin kompis, och de pratade lite först sen så skulle ho parkera sin bil så vi ba gick efter de. Sen så gick de över gatan (framför hotellet) och typ stod utanför ett Sushi Bar och där stod de typ i hundra år, haha neme typ 10 min sedan gick de in. 
Trolol. :)
en bild jag tog utanför hotellet. lol
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: