chanelmaryy.blogg.se

Mariam Asghari, 1998 2 November.

2012 sammanfattning ~

Kategori: Allmänt

Tänkte skriva ut allt nu på en gång!
 
2012 Sammanfattning!
 
Januari: Skola, skola, skola! Inget speciellt, Zayn fyllde år och Elsa med.
Februari: Harry fyllde 18! Sara fyllde år! Och skola.. Juste, sen åkte jag och min syster till Holland och det var ej lov och det var sjukt skönt.
Mars: Två år sedan Tokio Hotels konsert och så var det ju Georg Listings födelsedag, och så var ju John och Edward (Jedward) här i Sverige i några dagar och spelade in sitt album, och ja! Jag träffade de varje dag under tiden de var här. ååh, Saknar de!
April: Min syster & Priscilla fyllde år! Annars kommer jag inte ihåg mer..
Maj: Amanda fyllde år! LMFAO konserten, en av de bästa konserterna jag varit på. One Direction var här! Åh, var typ världens lyckligaste de dagarna de var här, och har världens bästa minnen.
Juni: Ebba fyllde ååår! Sommarlovet började och jag gjorde inte så mycket tror jag.
Juli: Minns ej riktigt..
Augusti: Gryyym månad! Början av månaden så var John och Edward här så hängde vid deras hotell hela tiden med Priscilla osv sen hade de signering, och sen så uppträdde John och Edward på Pride festivalen. Och det var bland det roligaste på hela året! Sen slutet av månaden så väntade jag på Gaga utanför hennes hotell när hon precis hade kommit till Sverige, och då så såg jag henne faktiskt. Sen så var jag på Coldplays konsert i slutet av Augusti och den konserten måste vart det bästa ever (fast kommer aldrig slå Tokio Hotels konsert).
September: Bill & Tom fyllde år, och Gustav Schäfer! Sen började X Factor ju..
Oktober: Inget speciellt, skola typ..
NovemberKöpte 1D biljetter. asdfghdfhds så jäkla glaad och taggad! Juste, jag fylld eår också, också var One Direction här också.. samma dag jag fyllde år! Samma dag jag fick biljetter! 
December: Träffade Tom Cruise! Träffade Sam Pepper! Hahah, hände inte så mycket mer än det.. jullov typ!
 

Kommentarer

  • Vanessa säger:

    Åh, spännande :D Hoppas du får ett awesome 2013 :)

    Svar: Tack så mycket! Och detsamma :)
    Mariam Asghari

    2013-01-01 | 19:03:10
  • Matilda säger:

    oh, vad många du träffade :o

    Svar: Haha jaa kan man säga! :)
    Mariam Asghari

    2013-01-01 | 19:05:02
    Bloggadress: http://soldtothedevil.blogspot.com
  • Julia säger:

    Det känns som att 2013 kommer att bli speciellt för mig.. heh <3

    Sjukt fin blogg du har också! :)

    Svar: Jaaa, tycker jag med. Det känns som att året kommer bli bra!Tack så mycket!
    Mariam Asghari

    2013-01-01 | 19:05:30
    Bloggadress: http://Jandy.blogg.se/
  • Vanessa säger:

    Jättefinblogg c:

    Svar: Tack så mycket!! Detsammaa!
    Mariam Asghari

    2013-01-01 | 19:09:50
    Bloggadress: http://bynessaa.blogg.se
  • Julia säger:

    Jag ska också på One Directions konsert :)

    Svar: ååh va kul! Är du taggad?! :D
    Mariam Asghari

    2013-01-01 | 19:14:02
    Bloggadress: http://www.formeyouarebeautiful.devote.se
  • Sara säger:

    Du verkar ha haft ett bra år hoppas du får ett lika bra 2013!

    Svar: Tjaa, den var ganska bra ändå! Och tack detsamma!
    Mariam Asghari

    2013-01-01 | 19:24:33
    Bloggadress: http://jeune.webblogg.se

Kommentera inlägget här: